برای سفر به دبی چقدر پول ببریم ؟

از دبی به‌عنوان یکی از برترین مناطق خاورمیانه از نظر جذب گردشگر می‌توان یاد کرد. این شهر که پر از معماری‌های نوین، با شگفتی‌های بسیار زیاد است توانسته بازدیدکنندگان زیادی را از سراسر دنیا به سمت خود بکشاند. بااین‌حال اگر قصد سفر به این شهر را دارید، قبل از هر کار باید بدانید که هزینه سفر به دبی چقدر می‌ شود تا هم بتوانید بهترین استفاده را کنید و هم هیچ مشکلی از نظر مالی برای شما به وجود نیاید.

درست است که باید بدانید هزینه سفر به دبی چقدر است؛ اما بهتر است که برای سفری بی‌عیب‌ونقص حتماً از مشاوران آگاهی کمک بگیرید که سال‌ها در این زمینه تجربه دارند. شما می‌توانید به سایت دبی باما سری بزنید و با متخصصان این مجموعه مشورت کنید. به‌این‌ترتیب می‌توانید خاطره‌هایی فراموش‌نشدنی در جاهای متفاوت دبی مثل پارک آبی آتلانتیس در دبی برای خود رقم بزنید.

 

چقدر باید در دبی هزینه کنید؟

البته بی‌شک شما می‌دانید که قیمت تفریحات در دبی مانند هر کجای دیگر می‌تواند بسته به عوامل مختلفی بستگی داشته باشد. محل اقامت، انتخاب رستوران و جاذبه‌های گردشگری، خرید سوغاتی و هزاران عامل دیگر می‌تواند تعیین‌کننده این عامل باشد که شما چقدر در نهایت هزینه کنید. به همین دلیل ما برای شما هر بخش را به‌صورت جداگانه محاسبه کرده‌ایم. با ما همراه شوید:

  • هزینه هتل

هزینه هتل در دبی

البته اولین عامل در تعیین هزینه لازم برای سفر به دبی، محل استقرار هتل، امکانات، زمانی که به این شهر سفر می‌کنید، لوکس بودن هتل، ویژگی‌های اتاق و مواردی ازاین‌دست است. می‌توانید هتلی متوسط با حدود شبی 80 الی 150 دلار انتخاب کنید، درحالی‌که اتاق‌هایی تا 300 دلار برای هر شب نیز وجود دارد. البته در برخی از فصول که بازدیدکننده بیشتر است این قیمت‌ها نیز چندبرابر می‌شود. بااین‌وجود از هتل ارزان گرفته تا هتل‌های لوکسی مانند پالم جمیرا وجود دارد که اولین عامل در هزینه سفر شما خواهد بود.

  • حمل‌ونقل محلی

اگر می‌خواهید دقیقاً محاسبه کنید که سفر به دبی چقدر هزینه دارد باید بدانید که رفت‌وآمد نیز می‌تواند تا چه حد بودجه شما را تحت‌الشعاع قرار دهد. اصلی‌ترین روش برای رفت‌وآمد در دبی مترو است. خط‌قرمز از روی زمین و خط سبز به‌صورت زیرزمینی فعالیت دارد. باید برای این سفر کارت مخصوص بگیرید که از 4 درهم برای یک سفر تا 8 و نیم درهم برای سه سفر متغیر است.

برای رفتن به برخی مناطق مانند مارینا نمی‌توانید از مترو یا تراموا استفاده کنید و تنها امکان استفاده از تاکسی را دارید. به‌طورکلی برای هر دقیقه باید 75 سنت بپردازید و البته بیشترین سفرتان با تاکسی بیش از 25 دقیقه نخواهد بود. به‌صورت کلی 40 دلار در روز را  باید به‌عنوان سفر با حمل‌ونقل عمومی  به هزینه های موردنیاز برای سفر به دبی اضافه کنید.

 

باید به درهم هزینه‌های خود را بپردازید

  • هزینه‌های تصادفی

منظور از هزینه تصادفی در واقع خرید به‌عنوان سوغاتی یا خرید جنس برای خودتان است. به‌صورت عمومی بسته به دیدگاهی که دارید و نیازتان می‌توانید حدود 200 دلار را برای این کار کنار بگذارید. به نظر می‌رسد که با 500 دلار به‌عنوان مقدار ارز مسافرتی برای دبی که در نظر گرفته شده این رقم کمی بالا باشد. بااین‌حال مدیریت شما می‌تواند کمی پس‌انداز نیز برایتان کنار بگذارد.

  • غذا و نوشیدنی

غذا و نوشیدنی در دبی

اغلب هتل‌ها، صبحانه را در لیست خدمات رایگان در اختیار مسافران قرار می‌دهند. بااین‌حال این که چقدر برای غذا نیز هزینه می‌کنید بسته به خودتان است. به‌صورت کلی نرخی که می‌توان برای این مورد در نظر گرفت به‌ازای هر نفر، ده دلار برای صبحانه، 15 دلار برای ناهار و 35 دلار برای شام در نظر بگیرید. در واقع این هزینه معادل 60 دلار در روز به‌ازای هر نفر تنها برای وعده‌های اصلی است که کمی گران است.

 

برای برخی مناطق لازم است از تاکسی استفاده کنید

  • بازدید و رفتن به جاذبه‌ها

بازدید و رفتن به جاذبه‌ها در دبی

می‌توانید همه ارز لازم برای سفر به دبی  که در اختیارتان قرار داده شده را برای خرید سوغاتی در نظر بگیرید؛ اما اگر از مکان‌های دیدنی بازدید نکنید ممکن است برای همیشه این پشیمانی با شما باقی بماند. پس با یک برنامه‌ریزی دقیق می‌توانید بهترین سفر را داشته باشید.

یکی دیگر از مواردی که می‌تواند تعیین کند هزینه های سفر به دبی چقدر است بازدید شما است. بهتر است در کنار هزینه بلیطی که برای مکان‌های دیدنی مانند برج خلیفه یا سرزمین وایلد وادی می‌پردازید، از برخی نقاط دیدنی که رایگان یا بسیار ارزان است نیز بازدید کنید. برج خلیفه نزدیک به 150 دلار به‌ازای هر نفر است و این تقریباً معادل نیمی بیشتر از ارز مورد نیاز برای دبی است که در نظر گرفته‌اید.

بااین‌حال که تور سافاری نزدیک به 70 دلار برایتان تمام می‌شود؛ اما رفتن به مساجد معروف یا باغ پروانه‌ها تقریباً جز هزینه حمل‌ونقل هیچ هزینه دیگری برایتان ندارد. قایق‌های ابرا نیز در عین جذابیت تنها 30 سنت برای خوشگذرانی از شما پول می‌خواهند.

یک حساب سرانگشتی کنید!

بیایید با هم حساب کنیم برای سفر به دبی چقدر پول نیاز است؟ به‌صورت حدودی شما باید مبلغی حدود 3500 دلار برای 5 شب و روز به‌ازای هر فرد خرج کنید. درست است که خیلی گران‌تر از سفر به برخی کشورها نیست و البته ارزان هم نیست؛ اما ارزش بازدید از دبی را قطعاً دارد.

 

سخن آخر

یک حساب سرانگشتی به شما نشان می‌دهد که جاذبه‌های گردشگری شهر دبی ممکن است کمی برایتان خرج داشته باشد؛ اما به‌یادماندنی‌ترین خاطره‌ای است که برای خود و خانواده خودتان می‌توانید رقم بزنید. پس همین‌الان برنامه‌ریزی کنید.

هزینه سفر به دبی هرچقدر هم که باشد، ارزش دیدن را دارد؛ اما اگر با مشاوران مجموعه دبی با ما در تماس باشید می‌توانند شما را راهنمایی کنند تا بهترین سفر خود را با بهترین هزینه تجربه کنید. اگر قصد رفتن به تور صحرا در دبی را دارید به سایت ما سری بزنید و برای سفر آماده شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

.